شبکه و تعمیرات کامپیوتر

خدمات شبکه و تعمیرات

شبکه و تعمیرات کامپیوتر

خدمات شبکه و تعمیرات

  • ۰
  • ۰

لوله کشی آب در کرج

گروه تاسیسات ساختمانی واریان سرویس، در کلیه امور ساختمانی و تاسیساتی از قبیل تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی، لوله کشی ساختمان ،تعمیرات ساختمان و تعمیر پکیج و رادیاتور در کرج دارای افراد متخصص، متعهد و با تجربه می‌باشد.

امروزه برای لوله کشی ساختمان معمولا از لوله‌های آهنی و فولادی گالوانیزه، لوله‌های چدنی و لوله‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.

لوله‌های گالوانیزه و آهنی به دلیل اینکه با سرعت بالایی دچار پوسیدگی و فرسودگی می‌شوند سازندگان جدید ساختمان، دیگر از این لوله‌ها برای آبرسانی و فاضلاب ساختمان‌ها استفاده نمی‌کنند.

لوله‌های چدنی پراستفاده‌ترین لوله در اجرای تاسیسات زیربنایی فاضلاب در پروژه‌های مسکونی هستند و لوله‌های پلاستیکی جایگزین لوله‌های پوسیده و فرسوده توکار یا ساختار پایه‌ای لوله کشی ساختمان شده‌اند.

لوله کشی در گوهردشت کرج توسط واریان سرویس در سریعترین زمان

گروه تخصصی لوله کشی در کرج واریان سرویس در کلیه مناطق کرج آماده است تا با یک تماس به سرعت مشکل شما را برطرف نماید.

توجه داشته باشید که لوله کشی باید بر طبق اصول و استانداردهای خاص خود انجام گیرد. اگر لوله کشی ساختمان بر طبق اصول و استانداردها نباشد و توسط افراد غیرمتخصص انجام شود مشکلات زیادی را موجب می‌گردد.

در لوله کشی ساختمان باید کلیه استانداردها رعایت شود و از سایز صحیح لوله ها در هر قسمتی از لوله کشی طبق نقشه استفاده شود.

جنس و مرغوبیت لوله های مورد استفاده در لوله کشی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

واریان سرویس با دارا بودن افراد متخصص و باتجربه در زمینه لوله کشی ساختمان، تمامی اصول لوله کشی آب را رعایت کرده و لوله کشی ساختمان شما را تضمین می‌کند.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در کرج

لوله بازکنی در کرج

لوله بازکنی فوری

لوله بازکنی شبانه روزی

رفع نم و رطوبت در کرج

لوله کشی در کرج

تعمیر پکیج و رادیاتور در کرج

تعمیرات ساختمان در کرج

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • fereshteh valipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی